tirsdag den 27. marts 2012

Mit livs snehvide


Tirsdag d. 4. Maj 2010:



Der er noget jeg blir nødt til at vide,
Vil jeg nogensinde blive mit livs snehvide?
Er der noget der vil få min krop til at syde?
Syde og boble, som en forelskelse i en menneskekrop gør,
Det tror jeg aldrig rigtig at jeg har prøvet før…


Vil jeg aldrig få min eneste ene?
Vil jeg konstant være hende der bare er alene?
Er der ikke mere i livet til mig?
Maibritt, hvorfor trodser alle dig?


Jeg er så tom indeni,
I dag mistede jeg helt min pli,
Jeg bliver skør af mit humør
Ene og alene fordi jeg ikke kan formå,
At skal være fri.


Jeg søger en mand der kan give mig tryghed.
Jeg søger en mand, der kan give mig kærlighed.
Ikke kun i en dag, men også i et år
Jeg søger en mand, der vil have mig – og mine lår.


Jeg kan ikke rigtig lade det slippe,
Hvorfor er jeg på denne humørvippe?
Hvad er galt, hvad er los?
Kommer jeg mon nogensinde ud af det her kaos?


Kaos bliver til kosmos – ja, men hvornår?
Jeg er snart 22 – det er ved at være mange år.
Jeg er træt af bare at være mig selv

Ene og alene, så ganske forladt
Er jeg virkelig af drenge så forhadt?
Ingen vil have mig sådan seriøst

Med mig ønsker de åbenbart kun noget løst.
Hvorfor ved jeg intet om, for jeg er faktisk ret from,
Er en meget pæn pige i adfærd,
Jeg er ikke sådan, til besvær.


Men livet er ikke altid det bedste vi har,
Men det er det eneste vi nogensinde vil have.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar