tirsdag den 27. marts 2012

Livet kan være, åh, så kompliceret


Mit liv anno 2010 d. 7/6/10:



1. Livet kan være, åh, så kompliceret,

Man kan være, ih, så forvirret.

Problemer og kærlighed,

Der bliver ved i en evighed.

Kærligheden sejrer nok engang,

Ellers bliver livet godt nok langt.



2. Jeg vil gerne ha’ ham, men ham har du,

Her gælder det om at være snu.

Kærligheden skal ikke passere,

Vi må få det her til at fungere.



3. Jeg vil ikke miste hende som ven,

Men jeg ved jo ikke hvornår chancen om kærlighed kommer igen!

Skal jeg trodse mit søde-jeg,

I kampen om at få dig.



4. Er du egentlig det værd? –

For der kommer til at tage noget af mit selvværd.

Åh, og du virker bare så sur og tvær,

Jeg prøver altså bare at være den rationelle her!



5. Jeg synes det hele er noget rod,

Kan vi, for søren da, ikke bare trække lod?!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar