tirsdag den 27. marts 2012

Det er svært at være populær ;)


Skrevet April 2010:

Det er svært at være populær,
Alle vil hele tiden vide, hvor man er.
Hvad man laver og med hvem
De vil hele tiden vide, hvornår man kommer hjem.

Hjem, hjem, hvor er det?
Har ikke været der, siden der lå sne!
Maibritt, Maibritt, hvornår har du tid?
Jeg er jo din veninde og oven i købet gravid.

Tiden flyver bare af sted,
Og mit liv det flyver med.
Man skal nyde sine dage på denne jord,
De kan være kortere end man går og tror.

Folk siger altid; ”Maibritt, du har så travlt”
Men det er dét jeg kan li´,
Det er min livsfilosofi –
Hjemme godt, men ude bedst – dog så længe der ikke er blæst.

Jeg går jo ikke og laver ingenting,
Jeg er altid sammen med en ven, min kæreste eller et familiemedlem.
Livet er bare ikke særlig slemt,
For den der har det nemt.

Misforstå mig ej,
Jeg har det rigtig godt derhjemme,
og min tilværelse flyder med penge

Livet er bare ikke særlig ringe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar